תעיזי / חלומות שלי

בשנה מטלטלת כמו "שנת הקורונה", היה לרבים מאיתנו הזמן להתכנס בתוך הנפש, לחקור אותה לעומק, לעשות חשבון אישי ולחפש מחדש את המשמעות הקיומית, האישית והרגשית.

עבור צמד המוזיקאיות מאיה שרעבי ופז מורג – זוג ליצירה ולחיים – השנה הזו הייתה מתנה: הן מצאו עצמן שוחות במעיין יצירה והשראה בלתי נלאה ורקחו באולפן הביתי את הפרויקט המוזיקלי המסקרן והייחודי – תעיזי. פרויקט שבסיסו באמירה כנה לכל אישה באשר היא: אל תוותרי על החלומות, על השאיפות, על הזהות, על האישיות ובעיקר אל תוותרי על עצמך.

בנושאים אלה עוסקים החומרים החדשים שיצרו השתיים ובמסגרתם הן שוברות את החומות וחושפות בצורה אישית ואמיצה את המציאות שלהן כזוג וכאינדיבידואל בעולם סטריאוטיפי ושמרן. את המחשבות, הרגשות והצלקות הן עוטפות במוזיקה פורצת דרך שנועדה לחדור לא רק לאוזניים, אלא בעיקר ללב.

מי שהתלווה לצמד במסע המשותף ומעורר ההשראה הוא המוזיקאי המוערך בן שופן, האחראי לצדן על ההפקה המוזיקלית – "אלטרנטיב פופ" אשר כולל אלמנטים אקלקטיים מעולמן המוזיקלי של השתיים.

השיר הראשון של תעיזיחלומות שלי מדבר על קבלה עצמית אמיתית מהמקום של להיות שונה, לשבור את המסגרת, תשוקה לחיים ולמה שאת עושה.

מאיה: "זהו מעין שיר אוטוביוגרפי עבורי. פריצת דרך תודעתית. הילדות שלי עברה עליי כמי שנתפסה בעיני החברה כעוף מוזר. בדרך שבה התלבשתי, בנטייה המינית שלי. השיר מתאר את התחושות שליוו אותי במסע שתחילתו במקום של שונות וחוסר ביטחון, והמשכו בקבלה עצמית ובמינוף השוני לתעוזה.

פז: "השיר מסמל בעיניי חופש. רצון לפרוץ את הגבולות והמוסכמות שהחברה מגדירה לנו".

מילים ולחן: מאיה שרעבי ופז מורג
הפקה מוזיקלית: בן שופן, פז מורג ומאיה שרעבי