אלנתן / זוג עיניים

אלנתן נחשף לקהל לראשונה כאשר השתתף בעונה הרביעית של "דה וויס", שם ביצע לראשונה את השיר שהלחין לחנן בן ארי אמא אם הייתי ושם התגלו יכולותיו הווקאליות הנפלאות והיותו פרפורמר ויוצר מצוין המצליח לרגש ולגעת בקהל בסגנונו המיוחד.

אלנתן, בן 34, נשוי ואב לארבעה, גר ביישוב כוכב השחר מעל בקעת הירדן. הוא זמר, מוזיקאי, יוצר ומפיק.

בשנים האחרונות עבד בעיקר על לחנים לאמנים מהשורה הראשונה: חנן בן ארי ( אמא אם הייתי), מירי מסיקה (מפחד עליך, שמור עליי, היד שלך היא בית), שירי מימון (יש לי הכל, אחותי), ריטה (קחי לך, שיצא כדואט עם בתה משי מתוך האלבום ניסים שקופים), דוד ד'אור ( עד שנראה את האור), בניה ברבי (אחרי שיגמר), מירי מסיקה ומיקה משה (יש לך אותך שאותו גם הפיק מוזיקלית) ועוד.

בימים אלו עובד על חומרים שעתידים לצאת כאלבום סולו שלו ובמקביל ממשיך לעבוד על חומרים עם האמנים המובילים במדינה, כמלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי ומבסס את עצמו כאחד מהיוצרים המסקרנים והמבטיחים שלנו.

באלבום אחראי אלנתן לכתיבת כל הלחנים ואילו את הטקסטים כתב יחד עם יוצרים שונים. את העיבודים וההפקה המוזיקלית עשה יחד עם חיים וויס, שותפו לאולפן.

השיר הראשון שיצא בפברואר 2020 נושם טקסט עמוק ובועט שמראה את אלנתן כיוצר המעניין והרב גוני שהוא. השיר השני באלבום שיצא ביולי 2020 נקרא כמה מחשבות. השיר השלישי, חוטי האמונה נולד לפני 5 שנים וכל כך התאים לתקופה המאתגרת שעברנו ועדיין עוברים והאלבום יראה אור במהלך 2021.