ילדי בית העץ / יבה

ילדי בית העץ, הפרויקט של רן ויאיא כהן-אהרונוב שכבש מדינה שלמה – חוזר עם אלבום חמישי ומשיק עונה שישית של סדרת הטלוויזיה המצליחה ועם יבה – שיר הנושא של סדרת הטלויזיה "ילדי בית העץ".

למעלה מ-150 מליון צפיות בדיגיטל וב-VOD של כאן חינוכית נצברו לסדרת הילדים והנוער הפופולארית שההמתנה לעונתה החדשה מעוררת ציפייה רבה בקרב הילדים והנוער.

סדרת הטלוויזיה עטורת הפרסים ילדי בית העץ, מגוללת את סיפורם של חבורת ילדים ובית העץ שלהם. הפרויקט שהחל באלבומי שירים ובספרים, הוא היום הרכב מוזיקלי שכבש במות רבות בישראל וכמובן – הפך לסדרת טלוויזיה שכבשה משפחות רבות ולתופעה ייחודית בתרבות הישראלית עם המסרים החינוכיים שלה כמו גם עם השירים שנכנסו למאות אלפי בתים בישראל. עד כה יצאו 4 אלבומי מוזיקה, 5 ספרים, הצגה ומופע מוזיקלי. הספרים הפכו לרבי מכר ונבחרו למצעד הספרים של משרד החינוך. ההצגה, האלבומים המוזיקליים והמופע בשיתוף מיטב המוזיקאים בארץ זכו לשבחים. כעת עולה לאוויר העונה השישית של סדרת הטלוויזיה שזכתה עד כה ב-12 פרסי האקדמיה לטלוויזיה!

יאיא כהן אהרונוב: "מה שהכי מרגש אותנו בפרוייקט שלנו הוא לשמוע מאנשים את הסיפורים על איך הפרוייקט משפיע על החיים של משפחות רבות דרך כל החלקים שלו. הפעם התמקדנו בשירים ובסדרה במסרים חברתיים ומעצימים שנוגעים גם בנקודות של קושי מתוך אמונה שלילדים (ולכולנו) יש כוח לשנות".

הרכב ילדי בית העץ:
בס, שירה ולחן לשיר: יאיא כהן אהרונוב
שירה: איילה אינגדשט
גיטרה: גלעד בן ליש
קלידים: אלון רדעי.

הסדרה "ילדי בית העץ" זכתה בארבע עונותיה הקודמות ב- 12 פרסי אקדמיה לטלוויזיה עבור הסדרה הקומית הטובה ביותר, בימוי (שירילי דשא), תסריט (שירילי דשא ורועי שגב) ומשחק (יניב ביטון) ומוסיקה מקורית (יאיא כהן אהרונוב).

התוכנית בשיתוף ובהשראת פרוייקט ילדי בית העץ מבית הליקון מיוזיק.
בקרו באתר הרשמי של ילדי בית העץ – https://treehousekids.co.il