דניאל רובין (עם ג'ני פנקין) / נמסיס

סינגל שלישי ואחרון לפני צאת סוף סוף באמת, אלבומה הרביעי של הזמרת והיוצרת דניאל רובין שיראה אור בקרוב.

נמסיס הוא הסינגל השלישי מתוך האלבום החדש, בו היא מארחת את הזמרת והיוצרת המבטיחה ג׳ני פנקין, בחיבור לא טריוויאלי ומסקרן במיוחד.

הסינגלים הקודמים מהאלבום החדש – סוף סוף באמת והרגע הזה שזכה לחיבוק חם מהרדיו ונכנס לפלייליסטים של גלגלצ, 88 וגימל, הציגו צד אוהב, רגוע ומאושר. בנמסיס מראה לנו דניאל צד נוסף שלה, רגש קטן שבדרך כלל מעדיפים להסתיר והוא קנאה גדולה בזמרות אחרות. אז מה יותר טבעי מלארח בשיר הזה זמרת מדהימה כמו ג׳ני פנקין.

את השיר הפיקו יחד עדי רותם ועינב ג׳קסון כהן, שגם ניגנו על כל הכלים מלבד הגיטרה אותה מנגן בעלה של דניאל – ניר שלמה.

בשנים האחרונות הוציאה דניאל שלושה אלבומים, תרה את הארץ בהופעות מצפון עד דרום, כולן מלאות תמיד בקהל אוהב ששר עם דניאל את כל המילים בעיניים מאמינות ואוהבות, הופיעה בשלל פסטיבלים, מהאינדינגב עד פסטיבל הפסנתר, שיתפה פעולה עם יעל דקלבאום בפרויקט הבינלאומי "תפילת האמהות", הקליטה דואט יפvפה עם אלון עדר ("כביסה"), עשתה קאבר בלתי נשכח ל"הלילה" שהושמע רבות, ואפילו שרה קולות רקע ב Toy של נטע ברזילי.

אלבומה השלישי ועטור השבחים האלבום שיעיר את אמא, עסק במחלת הנפש של אימה וההתמודדות איתה, הוא אלבום חשוב ומכונן שאף הביא אותה לנאום בועידת בריאות הנפש בכנסת. לעומתו האלבום המתקרב דווקא מתמקד באופטימיות ובאושר.

דניאל רובין היא זמרת-יוצרת, בדרך לאלבום רביעי שיראה אור באביב. הרגע הזה הוא הסינגל השני מתוכו. שיר הנושא סוף סוף באמת יצא לפני חודשיים וזכה לביקורות חמות.

כמו באלבומים הקודמים, גם באלבום הזה מגישה לנו דניאל את הלב שלה בצורה כובשת, בכנות יוצאת דופן, בכתיבה שמפלחת את הלב אבל גם גורמת לו להתפקע מאושר, וקול יפהפה וצלול.

בחמש השנים האחרונות הוציאה דניאל שלושה אלבומים, תרה את הארץ בהופעות מצפון עד דרום, כולן מלאות תמיד בקהל אוהב ששר עם דניאל את כל המילים בעיניים מאמינות ואוהבות. היא הופיעה בשלל פסטיבלים, מהאינדינגב עד פסטיבל הפסנתר, שיתפה פעולה עם יעל דקלבאום בפרויקט הבינלאומי תפילת האמהות, הקליטה דואט יפהפה עם אלון עדר (כביסה), עשתה קאבר בלתי נשכח להלילה שהושמע רבות, ואפילו שרה קולות רקע ב Toy של נטע ברזילי.

אלבומה האחרון ועטור השבחים האלבום שיעיר את אמא, עסק במחלת הנפש של אימה וההתמודדות איתה, הוא אלבום חשוב ומכונן שאף הביא אותה לנאום בועידת בריאות הנפש בכנסת. לעומתו האלבום המתקרב דווקא מתמקד באופטימיות ובאושר, אושר זהיר.

דניאל לוכדת במילים וצלילים רגעי אושר טהורים, יומיומיים אך נדירים, נהנית מהשגרה והשקט. רואה את היופי בכל רגע ורגע, וחיה אותו.

הרגע הזה הוא שיר שנכתב בעיצומו של הסגר הראשון, דניאל עברה לדירה חדשה עם בן זוג חדש בדיוק כשכל העולם עצר, והשיר הזה תפס רגע קטן ומיוחד בזמן בו לא קרה שום דבר, העולם קפא, והלב לא הפסיק להתרחב. יחד עם ההפקה המוזיקלית המיוחדת של יוגי, השיר הוא כמו קפסולת זמן שמצליחה להעביר את התחושה המדויקת של התרגשות מהשגרה.